9/1

Hann aldrig skriva nått igår, vart full rulle hela dagen.
Slutade kl fyra, sen bar det av till Bergmans möbler och sedan mio. Jag är nämligen på jakt efter en tv- bänk, och jag tror jag har hittat den rätta;)
Sen så for vi raka vägen hem till  Dick där vi skulle äta med Dicks päron och farfar. Men innan dess var Dick tvungen att sitta med sin nya dator. Så jag fick minsann umgås med Ingalill:)
Mätta och belåtna efter maten kolla vi på någon timme av Let's dance. Efter det skulle vi hem till mig och spela xbox, men där fanns ingen TV ledig. Så då fick vi den briljanta idén att spela mitt i natten, när alla sov. Så mamma skulle väcka mig när dom skulle sova. Men icket, så vi vaknade kl sju i morse. Orkade dock inte gå upp, så vi sov vidare. Kl nio däremot tog vi över Tv och väckte syrran med alla skjut ljud. Vi spelade nämligen ett zombie spel (Dick tvingade mig). Fast om jag måste erkänna var det riktigt roligt;)
Nu sitter jag på jobbet som vanligt och väntar på Marlen. Ikväll ska vi mysa till det med kycklig sallad och vitlöksbröd. Inte så dumt att jobba ändå;)

Hoppas alla får en skön lördag:)

                           Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0