inflyttningsfest

Idag så vaknade jag klockan tre, ja och det beror på att det var en helt galen kväll igår!!! Så himla roligt hade vi, jag och flickorna!
Vi var hemma hos Anna på lite inflyttningsfest, där åt vi lite gott och spelade party alias. Så himla roligt, sen dansade vi loss men kände att lägenheten var lite för litet för oss. Så vi drog oss mot staden, Olearys blev det. En sjuk rolig kväll som inte kan beskrivas med ord, så vi slälnger in lite bilder istället.

Idag vakande jag som sagt lite sent, men eftersom min kära pojkvän kom till mig igår så agerade han betjänt idag. Åh min älskling du är bäst:) Han hämtade vatten, huvudvärkstabletter och kaffe till mig. Sen fick han även höra på mitt klagande om huvudvärken och att jag tappade bort mina älskade ringar igår. Ringarna fick jag av Dick precis innan vi åkte till Asien, sen dess har jag haft dom varje dag! Men nu är dom putts väck och Olearys hade inte heller hittat dom:(
När jag gick upp så åt de andra middag som var frukost för mig, sen kollade vi på baksmällan. En väldigt passande film för denna dagen.


Här kommer lite pics från kvällen:)





























Jag skulle kunna fortsätta hela kvällen och lägga ut bilder, även filmer;) hahah men dom ska vi nog inte lägga ut för allmänheten. Nej nu ska det bli bakfylle käk, räk kebab!

                                                 Take care/ H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0