fixar dag och nagelfix

Idag har jag gjort mycket, så känns det iaf. Började morgonen med att ta tag i hemförsäkring, adressändring med mera. Sen så började jag tvätta och rensa bland mína kläder för att sedan börja packa även det. Åkte sedan till stan för att fixa mina naglar och sen tog Linnea och jag en prommenad hem till henne och åt kvällsmat ihop. Var mycket trevligt, blir tyvärr väldigt sällan vi umgås. Var en jobbar kompis till mig som ordnade med naglarna, jätte dukigt tjej:)
Nu när jag kom hem så har jag fortsatt att packa lite, för eventuellt får jag min lägenhet imogon!!!
Men ska inte hoppas på för mycket kan även vara så att jag får dom på fredag.

Nej nu så ska jag krypa ner i sängen innan jag deckar över datorn, är så fruktansvärt trött. Så imorgon blir det sovmorgon :)
Hade dock varit mysigt med han i sängen nu, som hade värmt upp innan man kryper ner.



                                              Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0