HELG

Nu vart det ett tag sen:) Är precis hemkommen från Larsha. Men innan dess har jag jobbat och besökt bolaget och bunkrat upp inför helgen. Jobbet idag ahr varit fruktansvärt segt, kanske för att jag visste att jag är ledig imorgon. Brukar ju vara så att Fredagen känns lite extra lång, om man ska vara ledig hela helgen.
Idag så har jag och min Larsha spelat Super mario;) och sedan var vi ute och gick i kylan för att sedan avsluta med kvällsmat och "made in sweden". Ett b program som jag säkert kommer börja följa;)

Imorgon väntas träning med Anna så blir inte vidare sovmorgon, men det är det värt när man sak umgås med en sådan sköning:)


Larsmark den bjuder vi på;)

                                                             Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0