lördagsfix

Sitter i lägenheten nu, ja mitt hem. Ska strax lägga mig men ska först berätta lite om dagen.
Jag jobbade till tolv, sen var det bara att börja diska allt glas och porsllin. Klart och gjort åkte vi och köpte färg( ska berätta mer) och lämnade massa kartonger och annat skräp. Vidare till IKEA där vi spenderade ett antal timmar, men fick ändå inte med mig allt hem. Åkte hem en aning lättad över att ha bla en toalettborste. Vem tänker på det?! Väl hemma började vi måla min klädkammare, den var nämligen bajsbrun! Brunt kan vara fint, men inte bajsbrun. Målat och klart kom Johan och dessa två (Johan & Dick) öppnade genast varsin öl och började montera. Så nu har jag även fått upp TV:n och ett säng bord. Sen blev det lite kvällsmat och  jag har fått chansen att prova min nya kaffebryggare. Den ni tjejer, den kommer ni gilla;) Vi kikade även på Robinsson finalen innan pojkarna drog vidare på förpartaj hos Eddie.

Från IKEA idag följde även en matta och en fåtölj  med hem och det gjorde verkligen susen. Så nu sitter jag och kollar på PH och ska strax sussa, hör dock en livlig fest här intill. Men det ska nog gå bra ändå:)

Hoppas alla får en forsat trevlig lördag! 
                             
                             Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0