Måndag

Hemma efter ett lamt träningpass och jobb. Usch va tråkigt det var att träna idag, var ett aerobics pass. Men det var verkligen inget kul.
Emma ringde precis, det värmde gott i hjärtat:) Ska träffa mina fina flickor i helgen, så jag är glad. Blir antagligen utgång, om alla får hålla sig friska.
 När jag kom hem så åt vi och nu blir det kaffe med mamma:) Ja för Dick och pappa har fullt upp med nått ljudsystem som pappa har köpt. Ja dom höll på hela kvällen igår med, bör tilläggas.
Imorgon slipper jag jobba kväll som det egentligen är tänkt, man får passa på när sjukdommarna härjar.
Så denna vecka blir väldigt skön:) Bara en kväll och ledig fredag, lördag och söndag.

Nej kaffedags:)
Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0