måndagslycka

Åh idag är jag så glad!! Är så uppstirrad att jag knappt kan skriva. Fick precis sms från både Sanna och Lina och båda ska flytta in till stan. Ja i själva verket kommer jag och Lina bli grannar:) Fy va kul det ska bli!!
Och jag flyttar om mindre än tre veckor, har verkligen gått sjukt fort.
Fick dock ett mindre roligt samtal tidigare idag, av tandläkaren. Jag har ju tidigare berättat att jag ska dra ut en visdomstand. Och idag fick jag ett datum, 19 februari. Surt...
Jaja nu så ska jag fortsätta vara glad och träffa Michan och lilla pluttan.
Sen blir det träning med min blivande granne:)


                                           


                                                       Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Michelle

Det var supermysigt!!

Hör av dig när du kommit iordning så kommer vi ner och hälsar på dig! :)

Pusseli

2010-01-11 @ 19:43:36
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0