Sjuk

Ja som jag skrev igår så härjade ju maginfluensan på jobbet, och ja jag har fått den.
Ska inte gå in på detaljer men det finns inte mycket i min mage just nu, den stöter ifrån det direkt. Så blir verkligen en lugn helg. Började igår när vi hade ätit hos Dick, kände mig väldigt lustig. Åt inte alls mycket (vilket är konstigt för mig) ändå tog det stopp direkt. När vi kom hem till mig, så blev jag genast väldigt trött och illa mående. Ja någon timme senare så var min mage tom. Mådde jätte bra när jag vaknade i morse, men så fort jag försökte äta frukost så vänder det sig i magen. Haha ja alla fruksot läsare där ute, nu blev ni hungriga va? ;)

Så nu är Dick och klara framme och hyr film och köper pepsi max oxh vindruvor. Är man sjuk är detta ett måste:)
 Jag just nu i sängen, i väntan på gotte:)
 



                                                                        Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0