trettondag jul

kom precis hem från jobbet. Hade bilden idag, eftersom det inte går några bussar. Så det blev bara till att skotta garageuppfarten, kom nämligen inte in med bilen pga alla snö. Men gud så mysigt det är ute, måste bara ut en sväng sen:)
Idag slutar jag tidigt så ska klippa mig idag. Sen bär det av hem till mormor, som jag inte träffat på jätte länge.
Hon var inte ens med oss på julafton, hon var nämligen i karibien och kryssade:p
Vissa har det bra;)
Nej men ska bli skönt att träffa henne igen:)
Sen får vi se vad vi gör idag, jag är så sugen på pulka. Men känner jag Dick rätt så blir det inget med de:p




                                          Take acre/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0