Lördag

Lördag idag och så otroligt skönt att få vara ledig tre hela dagar! Idag tog jag och Dick en rejäl sovmorgon, sen gick jag upp och åt frukost och sedan ringde jag och tjötade med mamsen en stund. Då bestämdes lunch med våra män i Habo. Duscad och klar for vi till min hemort och åt, sedan vidare till Mullsjö, min mans hemort, där vi hämtade xbox kontroller. För ikväll så blir det xbox kväll med ett gäng hos Emma och Simon. Som förövrigt jag har glömt att berätta har förlovat sig!!!! GRATTIS MINA FINA!!!

Igår så var vi som sagt hos Larsha och Carl där vi gjorde skagenröra och bakpotatis. Sen så drack vi vin och spelade kubb, en äkta sommarkväll. På hemvägen kom jag och Dick dock på villovägar och hamnade i en linbana (stavning). SKITKUL!!! Så där hängde vi en stund innan vi gick hem till mig:)
Dålig kvalite pga mörkret:p





 







                                       take care/ H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0