Onsdag

Idag om man bortser från en sjukt jobbig dag på jobbet, så har det varit as gött! När jag kom hem från jobbet, en timme senare än planerat. Så åkte Dick och jag och sprang i axamo och sedan tog vi ett svalkande dopp efter, så otroligt härligt! Sen var det bara att åka hem och ta hand om tvätten. Nu ska jag mysa ner mig med te och glass. Ska lägga mig tidigt, känner att jag behöver det!

Efter en två timmar lång promenad med Rosanna gjorde susen igår, så det arga gick över ganska fort;)


                                     Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Sigveiqra

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-09-20 @ 12:40:05
URL: http://sigveiqra.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0