Söndag

Kvällen igår slutade inte med ett glas vin, nej det blev lite mer än så. Men så mysigt vi hade, satt ute på piren till klockan närmade sig ett. Sen var det dags att tänka på refrängen, jag skulle ju upp 06:30 idag. Sagt och gjort, gick jag upp och jobbade en sväng. Sedan packade Dick och jag kylväskan och brasse stolarna och drog till axamo. Larsha joinade oss en stund innan hon skulle hem till sin man:)
När jag kom hem från stranden fick jag idé, att springa. Den idén var inte så bra, för när jag väl kom hem efter en runda runt munken var jag totalt slutköd. Men nu är man nöjd iaf:)
En snabbdusch senare ska vi iväg till parken vid hälso och grilla med gott folk:)









Idag är det exkt två år sedan jag och min prins blev tillsammans. Jösses vad tiden går fort, antar att det är så när man trivs:)
Älskar dig min mysplutt!

                                          Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0