Tisdag

Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem! Idag har också varit en sjukt varm dag och det känns som det inte finns någon vätska kvar i kroppen, trots att jag dricker massa! Igår så var min älskling och jag uppe i axamo efter jobbet, men han tycker dock inte om att ligga i solen. Så efter ca en timme var det dags att packa ihop och åka hem. Jag hann iaf springa en liten runda innan vi åkte. Väl hemma gjorde vi jätte god kyckling med mozarella och chilipesto. Sen vräkte vi i oss massa glass. Känner mig fortfarande svullen efter det.. Så idag blir det antagligen en promenad efter jobbet, om jag slipper gå själv;) Annars är risken att jag slänger mig i soffan när jag kommer hem, eller kryper ner hos en mysig kille i min säng:) Haha det rimmade nästan, eller?
Haha får man inget roligt får man roa sig själv:p


Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0