Söndag

Dålig uppdatering, men det har ju varit så fint väder och jag har knappt varit hemma på hela helgen. Fredagen så vare bara lite mys med min älskling. Igår var det stranden med mami, papi, Lina och Dick. Efter det så var det bara hem snabbt och fixa och sen gick jag och Larsha hem till Lina, där gjorde vi goda drinkar och pratade om allt och inget. Efter några timmar kom Dick, Dalle, Linus och Henke och joinade oss. Efter några timmar drog vi oss ner mot staden, en myscket lyckad utekväll! Efter det så blev Larsha, Dick, Henke och jag sugna på max, så max blev det. Dock hade bussarna slutat gå så vi fick minsann gå. Men vår mat fick vi:)

Idag käkade hela gänget utan Linus frukost hos mig, sen drog vi ner till vätterstranden. Var dock inget toppenväder, kanske lika bra det.

Efter stranden idag så gick Larsha, Carl, Dick,Lina och jag till söderhörnan och käkade. Påväg hem gick vi förbi vip video och en stor godispåse fick följa med hem. Blir nog någon film ikväll, men just nu sitter Dick och kollar på någon fotbollsmatch, undra vad det kan vara för något? ;)




(kolla händerna, haha)










Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0