Tisdag

Hej hopp i lingonskogen!
Igår var mycket mysigt, var på stan med Mami och big sis sen så blev det en fika.
Vidare direkt till Emma, blev en promenad runt munkan. Så sjukt nice nu när alla (nästan) bor i stan!
Sen kom Klara och Julia med lilla Kate. Julias underbart söta lilla bebis, endast fyra månader gammal.
Vi drack te och bara myste med pluttan.
Nu saknar jag Michan och Novalie!

Idag väntades det jobb och jobb blev det. Efter jobbet så kilade jag ner till stan för att köpa en klänning som Klara lagt undan. Så nu är man en långklänning rikare. När det började bli tråkigt att traska runt själv så träffade jag på Lina. Så blev ytterligare än runda och en ny ring fick jag med mig hem. Sen blev det en mysig fika på munksjö bryggan.

Nu har Dick och jag spelat monopol på xbox, dock förlorade jag. Är så otroligt dålig förlorare! Något jag måste jobba på, ganska svårt iofs när Dick älskar att retas. Haha ingen bra kombination:p
Nu så är det dags att betala räkningar och imorgon är det sista dagen innan semestern!!!




                                Take care/ H





Kommentarer
Postat av: lilsis

jag gillar min dubbelhaka, den Ä fin

2010-07-28 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0