Sommarmys

Hoppsan, tiden bara rusar iväg. Har inte haft tid eller ork att sätta mig vid datorn på flera dagar. Men vem har det, nu när det är så fint väder:) Idag så har jag legat ute i den sköna solen, va så skönt så jag somna. Och det resulterade i en röd färg på min rygg. Så det vara bara iväg och köpa solkräm.

Igår så var jag, Larsha, Lina, Anna och Calle och grillade i parken som ligger precis utanför mig. Men eftersom vi flickor (innan Carl kom) inte riktigt lyckades, trots att jag trodde på den, få igång grillen fick vi tillslut ge upp och låna grillen som grannarna var så snälla att låna ut. Så grillat fick vi minsann, dock inte på våran skitgrill haha. Där satt vi iaf en bra bit in på natten och njöt.
 Ikväll blir det nog mys med min nya granne, Lina. Får se vad vi hittar på:)













Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0