Tattoo

Hej hopp! Hemm efter jobb, baltittande och en runda i skogen. Har precis proppat i mig en räk kebbab, som knappt var god. Men är man hungrig så är man. Igår så var jag iaf hemma i Habo för att fira min älskade syster som fyllde 18! Men innan dess var jag och Klara och gaddade oss lite:) Så nu är min andra tatuering på plats, och jag är supper nöjd!

Den sitter på revbenen precis under vänster arm!
 It's all for you


Klara gjorde ett jätte fint kors bakom örat. Blev skitsnyggt!



Och nej min tatuering är inte för Dick, utan har en betydelse för mig.
Nu ska jag däremot mysa honom.
Ha en bra kväll, finns en massa bra att kolla på!

                                                          Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0