Tisdag

Sitter nu i soffan och inser att det inte finns något på TV att kolla på. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Efter en liten utflyckt på jobbet var det dags att gå hem. Satte mig direkt  vid datorn och la in lite sköna låtar på mobilen, sen bar det ut på en runda i spåret. Annars brukar jag och Dick springa ihop, men han börjar bli sjuk så han fick stanna hemma. Ibland kan det faktiskt vara skönt att få vara lite själv, och rensa skallen lite. Väl hemma så blev det en väldigt skön dusch och sedan till att laga lite mat. Och idag, Äntligen, har jag fått upp mina gardiner. Shit va jobbigt det var, kan bero på att jag har köpt konstiga gardinstänger iofs. Men nu sitter dom där! Orkade inte ta någon serriös bild, så denna får duga:)



                                        Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0