Torsdag

Idag någon timme innan jag skulle till jobbet, så kände jag att jag verkligen inte ville gå. Så jag ringde jobbet och kompade två timmar, så jag kunde få njuta av solen med Lina en liten stund. Jobbade kväll idag och när jag kom hem var det bara till att packa inför helgen och sedan betala alla räkningar. Så nu är det mesta klart inför midsommar, som vi ska fira i en av Dicks kompisars sommarstuga. Där jag knappt inte kommer känna någon, jo Linus och Cassie såklart:) Hoppas på bra väder imorgon, så det blir en riktigt skön midsommar med sol hela dagen.

Dags att fixa det allra sista innan det är dags för sängen, imorgon jobbar nämligen jobb innan vi ger oss iväg.

Här är sköningarna vi åker med imorgon:)



                                               Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Era kompisar

Fan va elak du ärsom lägger ut sånna bilder på oss nu är de krig Hannah. O de är ett krig som vi kommer vinna moha moha ja

2010-06-27 @ 15:11:02
Postat av: hannah

Haha vad är hämden undrar jag? :p

2010-06-27 @ 22:29:18
Postat av: Era kompisar

Jobbar på de:)

2010-06-28 @ 12:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0