4/3

Inatt blev det väldigt många timmars sömn, runt tolv tretton stycken. Men när jag sover så mycket så blir jag nästan bara ännu mer trött. Känner mig fortfarande sjuk, så träna, det enda jag är sugen på, kan jag glömma. Synd att jag inte har fått hem den där Astrid Lindgred boxen än, för då kunde jag legat i soffan hela dagen och kollat på allt från Ronja rövardotter till Emil i lönneberga. Det hade vart nått de! Får väl se vad jag roar mig med idag. Nu ska jag dricka mitt te och hoppas att mitt ont i halsen försvinner.


Nu på morgonen roade jag mig med att diska..
 


Btw mina nya jeansleggins, härliga till våren!




                                         









                                                                             Take care/ H 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0