back to where we started

Dagen idag började med ett uppvaknande med min älskade, Larsha:) Vi tog oss en tidig morgon promenad, tog även svängen förbi lindsröms. Fick med oss nybakta frallor som vi åt till den efterlängtade frukosten. Man blir så sjukt hungrig om man inte äter frukost innan man går ut och går, men den blir dubbelt så god! Sen hoppade jag in i duschen medans kvinnan gick till skolan. Nu sitter jag på jobbet och det känns faktiskt, hur konstigt det än låter, rätt skönt! Men det är klart jag jobbar med dom bästa, Malle och Zandra!

Dock dags att återgå till arbetet och verkligheten igen...






can't stop loving you!    



                          
                                              Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaw stumpan, du är oxå den bästa att jobba med <3

2010-03-16 @ 23:14:43
URL: http://zandravillmed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0