Datorlös

VILL HA MIN DATOR!!!! Igår så vart mina fina hos mig.. Vi handlade först lite mat till kvällen, som vi sedan gick hem till mig och "lagade". Det blev cibattas med mozzarella ost, tomat och ruccola sallad. Mycket smarrigt. Sen kikade vi på "Luftslottet som sprängdes", köpte den häromdagen så nu fattas bara "Flickan som lekte med elden". Sen har jag den kompletta samlingen. Sen blev det en himla massa prat. Det var mycket uppskattat att inte gå ut denna helgen. Man behöver lugna veckor ibland.



Nu så blir det fortsatt work... Imorgon hoppas jag på en runda på stan med Limpan och en sväng på friskis med Larsha:)


                                 Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Lina Isaksson

Tror nog det får bli en mysfika på stan imorgon med : )

2010-03-21 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0