Fullspäckad dag

Har precis betalat alla räkningar, mycket nöje i det haha. Innan dess har dagen varit fullspäckad. Men först tänkte jag berätta om gårdagens film. Vi såg Shutter Island, jag tyckte att den var skit bra!!! Sen hade vi någon i sällskapet som inte tyckte, och det berodde nog mest på att han inte förstod den haha. Sen så hade denna person bokat platserna längst bak, trodde han! Nej vi satt längst fram och fick nackspärr haha. Nej men kvällen var lyckad och filmen rekomenderar jag strakt!

Återigen till dagen, vaknade tidigt med min mr och vi åkte direkt till systemet. Haha alkis varning! Sen vidare till hans kryp in, sen skulle han fixa skor och jag lyckade övertala honom om ett par vita låga converse:) Efter sko besöket åkte jag och inhandlade en cykel, en riktig damcykel men korg och allt! Åh vad jag har längtat! Så nu står den nere i mitt förråd och väntar på att bli monterad.
Sen käkade vi och efter det var jag helt slutkörd så jag sussade en stund. Nu så måste jag dock lägga på ett kål, jag ska ju på hårdrocks fest i ikväll. Ska bli mycket intressant och väldigt roligt!



Haha här hittar jag min insperation för kvällen;)


Nej dags för duschen!




                                                             Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Anonym

CRASHDÎET !!! bra inspiration hannah !

Hoppas du hade jäättekuuuwl <3

2010-03-27 @ 18:22:50
URL: http://zandravillmed.blogg.se/
Postat av: Angelika

Roligt med hårdrocks tema =) /Angelika

2010-03-27 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0