Hurtful

Har som sagt ingen dator, därav min dåliga uppdatering. Sitter på jobbet nu och har hela helgen full med jobb framför mig. Men igår vart jag iaf ledig och hann med både det ena och det andra. Bland annat att baka bröd! Wiho har haft de planerna sen jag flyttade och nu tog jag tummen ur och gjorde det. Blev faktiskt helt okej:)
Sen var jag även på Klaras "musikal" igår och hon var så otroligt duktig! Är så stolt och impnerad av min syster, eller jag båda såklart!! Mina båda systrar har nämligen underbara sångröster, något som uteblev när jag föddes;)

Imorgon så kommer iaf mina vänner hem till mig och vi får se vad vi ska hitta på, men först är det som sagt jobb som gäller. Ja världens tråkigaste blogg helt klart just nu, men får väl lova att den blir mycket bättre när jag får tillbaka min dator:)






I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize!
What I did to you was hurtful,
What I'm going through is hurtful...



                                                                      Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0