keep on walking

Har lite svårt att skriva eftersom in dator är inne på reparation.. Men idag är jag hemma i Habo oc kan därför låna papis en stund. I Fredags så var vi iaf ute och åt med hela familjen, så mysigt. Sen tog klara och jag en runda på A6, haha en fredag kväll. Men det var faktiskt soft, inget folk.. Då fick jah iaf tag på mina älskade skor, rosa converse! Fick även med mig ett par gladiator sandaler med nitar så jag blev lite extra lycklig. Ja jag mår bra av skor!
Sen gick Klara och jag hem till mig och myste framför TV:n.

Lördag så ttränade jag med syrran och sen vart det självklart melodifestivalen:) Annas låt var bra, tyckt dock inte att den skulle gå till eurovision. Salem var solklart bäst! Efter melo så åkte vi ner till stan, jag och flickorna och slog klackarna i taket. It was fun, tack flickor det var mycket behövligt!

Idag är jag som sagt i habo och har ätit med familjen och ska snart gå en runda med Anna och Lina:)

                                                 Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0