Ny dator!

Fick ett sms om att min dator ej kommer lagas... Så jag ringde upp direkt och det visade sig att min dator inte gick att laga, eller skulle ta mycket lång tid. Så jag fick en helt ny istället, i samma prisklass men ändå!!! Nice! Så nu sitter jag vid min nya dator, wiee!!!

Så idag har dagen gått åt till att jobba, hämta min nya dator, och tränat med mina systrar. När jag kom hem efter träningen hade jag lite besök av mr X som alla bloggar skriver;) hahah... Inte förgäves heller, han hade lagat mat till mig:) Så slapp det ikväll, inte helt fel.

Usch imorgon så sker något jag syter för, ska nämligen till frissan och klippa och slinga. Jag hatar att gå till frisören, orsaken till det är självklart att jag aldrig blir nöjd. Så har inga höga förväntlingar inför imorgon:/ Men men det är ett måste innan solen kommer tända eld på mitt, är så äckligt slitet och torrt...
Sen efter frissan så blir det käk på Chili thai och sedan bio, även detta med mr X och eventuellt någon av hans vänner.

Dags att krypa ner i sängen och nana...



                                                 Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Angelika

Måste bara säga att du har en super bra blogg! Fortsätt att skriva =) Är Mr X nya Dick eller vart har han tagit vägen? Är såå nyfiken! kramkram /Angelika

2010-03-26 @ 23:32:19
Postat av: Anonym

Tack tack Angelika! Haha om du fortsätter läsa kanske det kommer fram;) Ta hand om dig!

2010-03-27 @ 15:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0