sjuk?

Ja jag vet att uppdateringen är urkass. Men har haft massa annat att syssla med och ingen ork att sätta mig vid datorn. I veckan har jag inte gjort nått speciellt egentligen, mer än att jag gått och blivit förkyld. Så idag kommer jag ligga hemma hela dagen och bara krya på mig. Har sånt fruktansvärt lock för vänster örat, och hela bihållorna är igentäppta. Nej mår inget vidare idag. Men är ledig idag och imorgon så hopppas jag mår bättre till helgen.

Igår var lite mysigt, då jag och några jobbarkompisar lunchade på Chili Thai, vi skulle nämligen på utbildning igår. Helt okej, men det hade med datorer och göra och det märks att vi i vår generation växt upp med datorer i våra hem. De som var en generation äldre frågade saker konstant, vilket gjorde att kursen tog dubbelt så lång tid hahah.

Idag ska jag även en sväng hem till Habo, ska nämligen ta bort stygnen ur munnen idag. Wiee!! Så skönt, det där trådarna bara fladdrar i munnen. Funderar på att åka hem hit igen, nu när jag inte mår så bra. Vill även passa på att träffa Dick lite, vi umgås så sällan min älskling och jag.





                                                        Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0