slut för idag!

Snart får jag äntligen gå hem, ska bli riktigt skönt. Men imorgon blir det ännu värre än idag, då börjar jag elva och slutar nio. Usch, då är det verkligen jobb hela dagen. Men men det är bara bita i det sura äpplet. Sen har jag även tagit mig en extra tid på lördag, men bara 7-12. Och jag som skulle få vara lång ledig! Som sagt är det ju bara några få timmar, så jag överlever. Får ta ut dom timmarna någon annan dag istället:)
Nej nu så ska jag gå över till andra sidan och göra Jossan sällskap:)

Och Zandra krya på dig mitt hjärta!!!

                                                                           Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaw tack stumpan <3

Har fått painkillers idag på vårdcentralen.

Dom tog massa konstiga tester å blodprov ^_^

Ses nästa vecka , jag har ett paket till dej (A)

Pusssss

2010-03-31 @ 14:07:41
URL: http://zandravillmed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0