29/3

Hemma igen:) Efter jobbet idag så sprang jag dirket till affären handlade lite och sen raka vägen hem och lagade kycklingrullar. Hann dock inte äta dom innan jag skulle vidare till friskis för att träffa Anna. Tränade och sedan direkt hem för en snabb dusch och sen träffa Emma för en fika. Mycket trevligt, var dock sjukt trött efter all stress! Nu sitter jag här och försöker beställa hem en parfym, går dock inte då det endast finns hela presentboxar att köpa. Det är sjävklart min favorit Viktor rolf, flowerbomb. Jaja det löser sig säkert.

Igår så vart jag hemma i Habo och åt med hela tjocka släkten, eller nej inte direkt. Men mormor, farmor,farfar och morbror. Syster min har nämligen fyllt 25:) Efter det så tog Larsha och jag tåget in till staden, handlade mat och hyrde film. Sen tog vi en sväng på friskis och körde ett skivstång pass, vilket Larsha tyckte vi skulle börja med varje vecka. Jag var dock inte riktigt lika entusiastisk;)

Pallrade oss hem till my crib och kikade på 2012, ingen höjdare direkt. Plus att jag hade druckit massa te så sprang på toa mest hela tiden.

Imorgon har jag sovmorgon och funderar på att montera min cykel som står i källaren. Men å andra sidan har jag en känsla av att cykeln kommer gå sönder när jag väl cyklar, om jag ska montera den själv. Så får nog vänta med det:p


Fina Emma på coffehouse by gorge!








Sen i lördags gott folk var ju jag på hårdrocks fest. Haha ja det var mycket kul vill jag lova!!! Men som man säger, bilder säger mer än tusen ord, så enjoy!














Hörs imorgon!
                                              Take care/ H













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0