In action

Sitter på jobbet idag igen;) Men slutar snart, dagen har gått väldigt fort. Haha trots att jag har jobbat med väldens mest pratglada thailändska:) Haha nej då den kvinnan är hel skön, man får bara stänga av öronen en stund ibland;)
Annars har dagen varit lugn, planerat lite med Larsha inför påsk. Blir antagligen ganska lungt, eller ja det beror på vem som får bestämma;)
Imorgon så slutar jag fyra och då bär det av till systemet och friskis, haha vilken härlig kombination!
Nej så kul ska vi inte ha det.

Fick en fråga om jag inte kunde skriva lite om mitt jobb. Men eftersom jag har tystnadsplikt, så kan jag tyvärr inte det. Jag jobbar på ett äldreboende, så det är därför.

Nehe dags att slänga sista tanta i sänga;)



 


                                      Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0