sucker for love

Igår vart det jobb hela dagen sen hem och mysa med Dick framför en as dålig film( som självklart han hyrde).
Idag är jag ledig och tanken är träning med Anna idag, ett bräda pass. Har redan städat här hemma och även bakat chocklad bollar som de kallas på vårdat språk;)
Sen har jag även lyssnat på den helsköna låten som var med i melodifestivalen med Pauline. Har alltid gillat henne, men denna låten är enastående!



                                                                    

Nej nu ska jag sätta mig i soffan med mina bollar och hoppas att det är något kul på TV.
Ikväll börjar äntligen Svensak hollywoodfruar, det får man ju bara inte missa:)
Hörs kanske senare:)






                                                              Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Michelle

Äntligen är det tillbaka! :D

2010-03-09 @ 19:02:51
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0