Fredag

Har varit väldigt dålig på att uppdatera denna vecka. Så är det ibland.  Men idag är jag ledig och ska försöka att lägga upp några inlägg.
Igår var mamma och jag en sväng på stan, för att leta efter gardiner till mitt kök och till mitt sovrum/ vardagsrum. Hittade ingenting så vi åkte upp till ikea, där ifrån fick jag med mig en rullgardin och en hylla. Sen en kvart innan a6 stängde gick vi in på Iems, och där finns mitt drömtyg! Dock är det inte säkert att tyget räcker, eftersom jag har så högt i tak. Men det går säkert att lösa. Nu så ska jag städa och vattna blommorna, så ska jag visa hur lägenheten blev sen.


Igår fick jag även hem denna sötnosen




                                             Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0