Hemmakväll

Åh vilket gött pass Larsha och jag var på idag, verkligen en kvinna med energi som leder de! Nu sitter jag hemma hos mor och far, vilket känns underbart. Känner att jag behöver få bli ompysslad just idag, känner nämligen att huvudvärken börjar göra sig hemmastadd. Fast det finns ju en annan orsak till varför jag är här. Men det får jag berätta på Söndag, imorgon kommer jag säkert inte hinna skriva.
Efter träningen kom pappa och hämtade mig och vi åkte och handlade lite.

Så ikväll blir en sån myskväll som man hade när man var liten. Då såg man alltid fram emot fredagen och fredagsmyset.  
Alltid taccos eller bakpotatis(så var det säkert inte, bara jag som minns det så) fredags godis och disney dags. Det var livet, varför var man tvungen att bli stor?

Ha en trevlig fredag!
                    Take care/ H

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0