måndag

Nu vart det ett tag sen. Men helgen har rusat iväg. I Lördgas så var det nämligen möhippa för min kära syster som gifter sig om tre veckor:) En mycket lyckad dag, orkar inte skriva ner allt men lägger upp lite bilder.
Igår/ söndag så var jag och Larsha och tränade och sedan åkte vi hem till mig. Då dök Lina upp och vi lagade mat och spelade super mario. Kan man ha en bättre söndag, nej jag tror inte det. Idag så var det dags för jobb igen och idag så ska jag äntligen få umgås med min kära pojkvän, känns som evigheter sen.



Bilder från helgen:






Så sjukt lik farmor:)








Finns en massa mer bilder men det får räcka för denna gången:)

Hörs sen

                               Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0