Shoes

Så fort jag drog upp rullgardinen så piggade jag på mig direkt. Ett samtal från Larsha gjorde självklart också susen:) Så drog mig ned mot staden och köpte skor som jag ska ha på bröllopet, hade verkligen tur eftersom paret jag fick med mig hem var det sista i min storlek. Så nu är det mesta klart inför bröllopet. Klara och jag ska kolla på lite löshår senare, men får se om jag hittar något. Funderar starkt på om jag ska baka innan jag ska iväg och träna. Har en känsla av att det inte blir så:P





                                                                    



                                                                                   Tak care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0