Tisdag

Nu har jag myst en stund med Anna och Larsha. Nu är det dags för mys med Älsk och självklart, desperate och cougar town. Larsha och jag var och spinnade och jag har aldrig svettats som då! Sjukt jobbigt och hyffsat kul. Efter så hämtade vi ut våra biljetter till Sex and the city 2, som vi ska se på torsdag:) Sen så åkte vi hem till mig och åt exotiska frukter med yoghurt och musli på, sjukt gott!
Nu så har jag nog snart klurat klart på min tatuering. Men om någon har ett snyggt textsnitt på lager, så är det alltid välkommet.




Take care/ H


Kommentarer
Postat av: anna w

Gå in på www.dafont.com, där har du massa att välja mellan :) Sen kan du skriva in texten du vill ha och se hur den ser ut i olika textsnitt :)

2010-05-19 @ 11:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0