Söndag

Kass uppdatering, har vatir upptagen med allt och ingenting i helgen. Valborg så fick jag äntligen komma hem till min nytepetserade lägenhet. Blev kanonbra! Nu är det bara köksluckor och hallen kvar, luckorna som ni kan se på bilden.
På kvällen åkte jag och Larsha till Anna och lagade mat och drack vin. Väldigt mysigt. Sen kom Rosie förbi och vi tog en sväng förbi Petter, där det var livat.
Igår / Lördag, så sov jag för det första väldigt länge. Sen så åkte jag Lina och Anna till Ikea en sväng, däre jag inhandlade lite till lägenheten. Sen blev det lunch på CK. Lördagskvällen bestd av att äta hos svärmor och svärfar, sen en sväng till ICA Maxi för att köpa lite frukost mat och hyra film. Så igår såg vi Zombiland , kul film jag har dock drömt mardrömmar om det i natt hahha.
Nu ska jag käka lite fruksot innan vi ger oss ut i det härliga vädret.
Dick ligger fortfarnade och sover, så ska väcka honom om en stund.





                                   Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0