torsdag

Hann aldrig uppdatera igår, vart full rulle hela dagen. Efter jobbet så var Älsklingen och jag ute och sprang en runda. Efter att ha tagit en snabb dusch, så åkte vi direkt upp till a6. För att kika på en dataväska, eftersom mimn förra kom bort vid reperation. Sen så hann jag in på H&M för att köpa en mascara men kom ut med en söt topp också:)

Idag så har jag kompat lite igen som kommer bara jobba 11- 16;) Sen så ska jag hem och kika på ideér till bröllops frisyr. Åh jag kommer när jag skulle testa bal frísyren och göra smink och sånt innan. Så sjukt kul! Är lite avundsjuk på min syster som har både bal och student framför sig!


Här är linnet jag köpte:)


Minnen för Livet!



















                                              Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0