Bröllop

Jösses vilken helg. När jag väl kom hem igår efter en fullspäckad helg, visste jag varken fram eller bak. Har aldrig varit så trött, slutkörd och lycklig! Utan att tvekan den bästa helgen!
Fredagen började med att fixa allt i festlokalen, det tog hela dagen. Lördagen blev det till att gå upp tidigt, med två frisörer och ett antal flickor som skulle bli fina, var det nödvändigt. Sen klockan två så var det äntligen dags, så otroligt vacker var systern min. Haha så konstigt att man kan gråta så mycket av lycka, men det var bara lycka den dagen. Efter vigseln och Johans överraskning så var det dags för festen. Allt var perfekt kunde inte bli bättre! T.o.m. vädret blev bra, bortsett från en rejäl regnskur innan vigseln.
Men vilken underbar dag det var! Linnea och Johan ni är så fantastiska människor som verkligen förtjänar varandra!

Igår så var det bara till att städa efter festen, och sedan var det dags för middag med brudparet. Självklart också paketöppningen, det var inte den lilla högen. Inte så konstigt då det var över 200 personer på festen. Så det tog sin lilla tid att öppna alla. 

Idag ska jag tvätta, träffa Larsha och sen en överraskning:)











'











Skulle kunna fortsätta i all evighet, finns massor.
Sen är det en annan stor sak som händer idag. Min lilla syster blir 18 idag!!!
Grattis min älskade syster, ha en underbar dag!

Take care/ H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0