Helgen

Helgen har varit jätte rolig! Men nu är jag så trött så jag knappt orkar resa på mig, och ändå så ska vi bege oss till Mullsjö. Men ska dra snabbt vad jag har haft för mig. I fredags så lagade vi massa mat hela dagen. Sen på Lördagen så var det då dags för själva festen. Gick upp tidigt och dekorerade lokalen som blev riktigt mysig! Festen drog igång runt två och då hade varit igång hela förmiddagen. Sen kom alla gäster och det blev riktigt lyckad. Igårlväll när alla hade gett sig av hemmåt så städade vi in en bit på natten.
Idag kom mamma och pappa och åt och hade det trevlig. Dick och pappa var även iväg och inhandlade en systemkamera till papi:)

Men nu måste jag kila, ha en skön söndags kväll.

När mina systrar sjöng:)





Julia och lilla underbara Kate var på besök



                               Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0