Jul i mitt hus

Efter jobbet idag hämtade Dick upp mig, för att åkamoch handla på City gross. Så nu är kyl och frys full, Love it!
Sjömansbiffen är i ungen och nu så letar vi efter en mysig julfilm, att kika på ikväll efter Idol. Är riktigt sugen på jul nu, ska bli så mysigt, fast att jag kommer på självaste julafton. Men Hey, så är det när man valt att jobba inom vården. När vi kom hem passade jag även på att sätta upp julstjärnan och mitt jultorn? Haha ja eller vad man nu ska kalla det:p
Blir iaf ett väldigt mysigt ljus av julestjärnan, när jag var liten älskade jag det skenet. Så släckte inte ens när jag skulle sova.

Nu ska vi ha en härlig kväll, hoppas ni också får det!




                                               Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0