Juvederm

Hej nu är jag hemma, sitter faktiskt och stretchar. Efter att jag varit med Zandra, så stack jag ut och sprang. Så nu svettas jag som en gris. Men åter till Zandra! Jag var med som mentalt stöd, eller egentligen mest för att jag är så otroligt nyfiken. Hon har nämligen varit och sprutat i klet i läpparna. Det såg sjukt groteskt ut, han liksom drog sprutan in och ut flera gånger. Jag är verkligen inte rädd för sprutor, tvärtom jag fascineras av dom. Men detta avskräckte mig att någonsin spruta in gojs i mina stackars läppar!

Dock var det intressant att se, men inget för mig. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta med min kärlek. Det är lite synd om honom, för han har varit hemma och vart sjuk idag.
Så nu ska jag pyssla om honom.

Före sprutandet:)




                                         Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0