La familia

Godmorgon!
Vaknade innan klockan ringde, så låg kvar och drog mig en stund. Har ätit och fixat lite här hemma. Börjar klockan ett idag, så ska bara ta det lugnt innan jobbet.
Igår så åkte jag som sagt ut till Habo, till big sis. Vi fixade och donade inför lördagen, innan mami och papi dök upp. Följde med dom hem och hade myskväll där, innan jag satte mig på bussen hem.
Så mysigt att få komma hem och bara umgås med familjen. Jag är väldigt familjekär och saknar det vardagliga med familjen. Men som tur är bor dom ju inte långt borta, så det är ju bara att åka och hälsa på:)

Nu ska jag dricka mer te och mysa i soffan, hörs senare!


En gammal bild på mig o mami, jag ser jätte trött ut haha!


                                         Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0