paket

När jag skulle gå hem från jobbet idag så tyckte jag det var jätte mysigt, att det spöregnade som bara den. Tills jag trampade i alla vattenpölar. Men så fort jag kom innanför dörren och fick kasta av mig allt det blöta, så tycker jag det är himla mysigt. Är riktigt sitta- inne- och- kolla- på- TV väder. Så det är nästan dom planerna jag har för dagen. Nu ska jag käka lite och sedan mysa med min sjukling. Sen ska jag iväg och träna Viccans bästa Step/ styrka pass. Därefter blit det bastu mys med fina damer, sen åker vi antagligen vidare hem till Larsha. Helt enkelt en härlig dag:)

Påväg hem från jobbet hämtade jag även ut mitt paket, som jag väntat ett antal veckor på.
Ni får se senare vad det innehöll:)




Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0