Snö

Allt gick fint idag som vi skulle fixa med. Efter allt bökande så kilade vi ner till stan och lunchade på Chili Thai, alltid lika gott. Sen var det lagom dax att åka till jobbet.
När vi kikade ut såg jag till min förvåning att det hade börjat snöa!
Det är så mysigt när det kommer massa på en gång, iaf när man får vara inne;) Nej men det ska bli riktigt mysigt att traska hem efter jobbet idag. Hoppas det blir lika mycket snö som förra året.


Ha en mysig kväll allesammans!




Idag är det exakt fem veckor kvar till självaste julafton, dock har jag inte så mkt att se fram emot. Jag jobbar nämligen hela julafton:(


                                             Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0