Söndag

Har rast på jobbet nu och snart är denna helg äntligen över. Ska bli så skönt att vara ledig imorgon, har dock inga planer. Eventuellt lite planering inför nästa helg, då min älskade far fyller 50:) Annars ska jag bara ta det lugnt med en ordentlig sovmorgon. Idag när jag vaknade var jag osäker på om jag skulle kunna ta mig till jobbet. Halsen värkte och var snustorr i munnen, för hade andats med munnen. Är ordentligt förkyld, så typiskt när man ska få vara ledig!
Dricker mycket te och hoppas på det bästa, ni alla får ha ett skönt avslut på helgen!



                             Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Emma

Te är det absoluta bästa!! Drick mycket vatten med, typ flera liter om dagen =) Det sköljer bort det =) Krya på dej stumpan!!!

2010-11-07 @ 18:17:59
Postat av: Limpan

Emma du är så söt med dina huskurer ♥

2010-11-07 @ 18:33:40
Postat av: Hannah

Haha ja jag håller med dig Lina! Tack för tipsen fina Emma!

2010-11-08 @ 10:43:05
URL: http://hannahbjrnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0