Tisdag

Ibland blir jag så fruktansvärt irriterad, frustrerad och arg. Att människor av det äldre slaget beter sig som små fjorton åriga tjejer som pratar skit i duschen om sin bästa kompis. Att människor man inte gjort ett piss, förutom att vara trevlig mot, går bakom ryggen och snackar en massa skit! Människor som verkligen inte borde klaga på andra, som slickar röv på rätt människor och får beröm! Dessa människor tål jag inte och kan inte längre le mot dem. När jag inget annat än varit trevlig, får en massa skit tillbaka undrar jag vart världen är på väg?!
 Ändå vet jag att denna människa antagligen sitter ensam hemma i sin lägenhet och är bitter över sitt ensama liv. Och funderar på nästa sak hon kan göra för att förpesta för andra. Bara för att hennes liv är misslyckat och inte har någon, NÅGON! Så måste man inte var en pest för de som faktiskt är trevliga mot dig.


Ursäkta mitt vredesutbrott. Kände bara att jag behövde få det ur mig. Nu lagar jag iaf mat och väntar på brudarna, idag blir det laxpaj och en lite taccopaj.
Känner verkligen att jag behöver dem nu, behöver få lite respons på min vrede haha. Ska iaf bli väldigt skönt att få hit dom:) Ska hinna med att hämta upp min rena tvätt innan de kommer.

Ha en skön kväll!


Fantastiska ni!


                                           Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0