Brunch

Måste bara börja med att berätta att jag fick ett väldigt intressant sms, från min vän Anna. Kommer inte berätta vem personen var, men denna brud försökte igår att hångla upp Christoffer Annas pojkvän. Alltså detta är så sjukt roligt! Självklart så hände inget, men att hon ens försökte. Tjejen vi talar om har både jag och Anna en koppling till, kan man väl säga.  Aja sjukt kul iaf;)

Nu ska vi iväg och äta brunch med mina föräldrar, efter det ska jag träffa systrarna min och planera lite.
Sen är det middag hos svärmor och svärfar:)

På långfingret har jag den snygga ringen jag fick av mina älskade systrar!



                                                     Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0