Gose

Kvällen igår var väligt trevlig. Vi drack vin, åt kanon god mat och pratade. Marlen är en kock utan dess like;) Dock blev det ganska tyst efter maten, för alla blev så mätta. Vi kom liksom in i en matkoma hahha. Nej då, men sjukt gott var det! Sen kom Marlens lilla son Elias hem, sötare unge får man leta efter! Så där var jag sysselsatt ett tag:) Charmtroll!

Idag ställde jag klockan på halv åtta, för en promenad innan jobbet. Men nej, jag låg kvar i sängen till nio. Så det blev ingen promenad för min del idag, ajabaja.
Ska strax kila till jobbet, så ni får ha en bra dag allesammans!

Här är föresten min nya gosetröja:)





                                                                 Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0