Helg

Nu var det ett tag sen jag skrev, men har varken haft tid eller ro att sätta mig vid datorn. Men ska snabbt dra vad jag har haft för mig. Lördagen började med en lång sovmorgon och sedan stack min pojkvän och jag ut och sprang 7 km. Hem och åt en lång frukost och bara tog det lugnt. Sen kilade jag och Lina och ordnade med en inflttningspresent till vår vän Larsha som äntligen har flyttat in till stan:) Sen åkte jag och min plutt ut till Mullsjö för att kika på fotboll och hämta en bil full med killar. Sen så åkte killarna åt ett håll och jag åt ett annat. Igår så lagade tjejerna och jag mat, drack vin och spelade spel hela kvällen. Super mysigt!
Idag står inget mer än tvätt på listan, men hör av mig senare!

En bild från en annan sjukt bra kväll!



                                              Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0